Julfester.

Hej :)

Igår var det dags för Julfest hos Tessan i LA. Det var riktigt trevligt. Jag och Lisa flippade lite i Tessans "maskerads kläder". Alltid lika kul!! :-)
För övrigt så bor Tessan så fint! Och hon hade fixat med massa godsaker till oss tjejer!
Tack vännen!

Idag blir det julfest igen, årliga julfesten med hockeyn! Sitter o taggar framför musikhjälpen för att komma igång igen!

Ska snart lägga upp lite bilder från vår glöggfest. Jag längtar redan till nästa år, så himla roligt!
Vi bor på liten yta, men vi var runt 40 pers, hade vi bott större hade vi fått plats så många fler, vilket hade varit magiskt! Kanske nästa år, då vi bor i större! :-)

För övrigt har jag så mycket blandade känslor i min kropp just nu. Tänker på min farmor och farfar varje dag. Idag har varit en liten deppig dag då begravningen för farfar börjar närma sig.
Mina nära vet hur svårt jag har det med att acceptera döden.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0