Mot Göteborg.

Nu är sista dagen för mig klar i skolan innan jul.
Jag kommer dock att ha ett enskillt projekt inom konceptdesign som skall redovisas den 4/12. Vad det är för uppdrag som kommer får klassen veta imorgon då jag inte är där.

Jag åker hem en dag tidigare för begravning för Farfar. <3
Det finns så många känslor inom mig nu.
Det är svårt. Att acceptera. Jag känner mig upp och ner hela tiden.
Imorgon kommer vara en tuff dag helt enkelt. Men säkerligen en fin dag.

Jag önskar att både farfar och farmor var kvar, men äntligen så har de varandra igen.

Ikväll bär det alltså av mot Götet, kära götet.
Ska bli skönt att komma hem till nära och kära. Lämna studentlivet lite.

Helgens fester var mycket roliga, och de har nu satt sina spår. TRÖTT!

Tjing! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0