Plugg.

Galet slapp dag idag. Myskläder på och tentaplugg med låååånga pauser med wordfeud, asos och mat-ätande!
Jag skulle varit och tränat med cissi, eller åkt till Anna i Malmö, men blev för bekväm när bilen inte var hemma och det regnade ute. Så det blev lite mer plugg istället. Av någon anledning blir jag mer fokuserad på kvällen.. :-/

Igår var jag i Helsingborg hos J. Tentaplugg med tillhörande fika, bus och filmtajm.
Efteråt åkte jag och Jennifer till Väla Centrum för att kika in de nya 14 butikerna som öppnat.
Väla tar sig!
Jag och min grupp har tidigare i Marknadsföringskursen gjort en marknadsplan för Väla Centrum, innan de byggde om. Kul!

Vi fick shoppat lite, as usually.....

På kvällen fixade jag årets första julskinka, julmust, lussekatter, vörtbröd, god ost och risgrynsgröt! Julstämning, och sedan var det julklappskalender-öppning!! Mys.

Jahopp, då var mitt första inlägg i min första blogg gjord. 
Låt oss se hur det här kommer att gå!

Kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0