Bloggandet.

Jag är för dålig på att blogga!
Men här kommer lite bilder från förra veckans festligheter!

 

Tisdagsmys med Jeffie på Wraphouse. Gött, helt enkelt!


..Onsdags häng med Öl för mig och Axel, Maria o Isse fick köra.. ;-)

Gillar inte att Maria flyttat tillbaka till Gävle. Vi har bara kännt varandra under denna hockeysäsong, men hunnit hitta på massa. Ni skall tillbaka till Malmö, och så enkelt är det!

"så j**la dålig Claesson" haha - du är för underbar!



Fredags plockmat ala middag hemma hos mig, som slutade i allt annat än middag! :-)

Fick inflyttningspresent av La familia Jenny samma kväll! ;-)


Helgen bestod annars av jobb och mys.
Hade fin besök på jobbet av komikern Per Andersson som var en mycket trevlig prick! :-)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

DU ÄR UNDERBAR!!!

Vi får se till att komma tillbaka till Malmö staden! ;) Eller ännu bättre till Lund kanske?!

Kommer sakna dig tösa min!



Ha det bra! Härligt med bloggen nu ska jag sitta klistrad! ;)

Puss!

2012-03-07 @ 09:02:10
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0