Onsdag - torsdag.

Igår hände inte så mycket mer än att jag pluggade till min redovisning, var inne i Malmö en sväng och hälsade på tjejerna på praktikplatsen - därefter sprang jag iväg till en butik som jag eventuellt skall göra mitt examensarbete hos. Jag vill ha en något mer speciell butik, så detta är en lågprisbutik. Kan bli väldigt intressant!
Väntar svar från dem - hoppas!

Igår var det även matchdag, Pantern mötte Varberg. Lätt match, 6-2 till grabbarna! härligt.
Saknade både Maria och Linda på läktaren, och eftersom swehockey inte sänder kvalserien så agerade jag swehockey till Göteborg, Kungälv, Gävle och Malmö. :-)

Idag tog jag lite sovmorgon och fortsatte på min redovisning, nu är den klar och hela dagen har gått! Var tar tiden vägen när man pluggar?!
Jag hade tänkt att göra massa idag, får se vad jag börjar med. Ska ut o köpa lite rekvisita som jag ska ha med när jag och tjejerna ska ut o fotografera på lördag - längtar! Får se om det blir idag eller imorgon efter redovisningen... :-)

Så nu är frågan; gå på stan en sväng, träna box med cissi, städa, laga en god middag..hm!
Återstår att se när jag tränat lite till på redovisningen... :-)

Skönt att graderna ökar och att regnet sköljer bort snön som var när jag vaknade i morse.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0